کمپین تبلیغاتی از جمله اصطلاحاتی میباشد که امروز کاربرد فراوانی داشته است. هر یک از ما به عنوان فردی که در جامعه امروزه زندگی می کنیم بارها در اخبار رسانه ها از اطرافیان و ... شنیده ایم که کمپین های تبلیغاتی پرهزینه ایجاد شده اند ولی درک روشنی از این واژه در ذهن نداریم. در ابتدا به مفهوم کمپین تبلیغاتی اشاره میکنیم. کمپین تبلیغاتی، مجموعه ای از برنامه های مستقل اما هماهنگ تبلیغاتی، پیشبردی و ...در مورد یک کالا یا یک خدمت در رسانه های مختلف صوتی، تصویری، چاپی و محیطی می باشد که با یک محتوای مشترک اما پیام های گوناگون، در یک دوره زمانی معین و با بودجه معین برای دستیابی به اهداف کمی و کیفی معین اجرا می شوند. پلت فرم های زیادی برای تبلیغات امروزه وجود داشته است از جمله: فیس بوک، اینستا، آپارات و .... همین امر باعث شده تا مدیریت کمپین های تبلیغاتی روز به روز پیچیده تر شود.
از این رو کانون تبلیغاتی آرنگ، علاوه بر اینکه نسبت به انتخاب استراتژی اجتماعی حساس میباشد بر نحوه بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی و قدرت انتشار آن ها در پلت فرم های مدنظر دقت داشته است.
الگوی زیر کمک می کند تا شما با مفهوم کمپین تبلیغاتی در تبلیغات بیشتر آشنا شوید
نظرات این مطلب
تعداد صفحات : 0
درباره ما
اطلاعات کاربری
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی